
ارتباطات
فایل۳۶۵,در این پست برای شما عزیزان درباره ارتباطات یک فایل وُرد آماده کردیم میتوانید دانلود و استفاده کنید.
مقدمه
بر قراری ارتباطات صحیح بین اجزای گوناگون یک سازمان ، از ارکان وظایف مدیر در فرآیند مدیریت است. در واقع ارتباط مؤثر با افراد و درک انگیزههای آنها باعث توفیق مدیریت در انجام وظیفه رهبری می گردد.
استقرار شبکههای ارتباطی مؤثر و توسعه مجاری ارتباطی در میان واحدهای گوناگون سازمان از وظایف مهم مدیران است. برقراری ارتباط مؤثر با کارکنان ، موجب آشنایی با نیازها و خواسته ها و درک بهتر انگیزه های آنان شود.
اهمیت ارتباطات به حدی است که بخش عمده ای از اوقات کار مدیران و رهبران را به خود اختصاص می دهد . حتی هنگامی که یک مدیر با دیگران مذاکره نمی کند، ممکن است به نوشتن یا انشای گزارش ها، نامه ها و یادداشت بپردازد یا مشغول مطالعه اسناد و مدارک مکتوب باشد که برای وی تنظیم شده اند .
دیدگاه ها